Ta Veien til Golf kurs hos oss i Hemsedal Golfklubb

«Veien til golf»-kurset gir deg en morsom og praktisk innføring i golfens mange fasetter som grunnleggende slagteknikk, regelverk, sikkerhet og ikke minst, hva man bør ta hensyn til ute på golfbanen. Kurset er obligatorisk for alle som ønsker å spille golf i Norge.

VTG-kurset er tilpasset både barn over 13 år og voksne som ønsker å lære å spille golf. Kurset er delt inn i 3 deler, teoretisk, praktisk og spill. Den teoretiske delen blir du tilsendt av oss 1-2 dager før kursdato. Det praktiske gjør du sammen med en resursperson hos oss på Golf Hemsedal. Dette er en dag fra kl. 0900-1500. Deretter skal du spille 18 hull som gjennomføres i løpet av sesongen. NB! Dette trenger ikke være 18 hull sammenhengene, og du har hele sesongen på å gjennomføre.

VTG kurset koster 1500,- og det inkluderer greenfeemedlemskap inneværende år. For juniorer (under 18 år) koster kurset inkl medlemskap 500,-.

Kursdatoer for juli er satt opp, og de er som følger:

• Lørdag 8. juli
  • Lørdag 15. juli
  • Lørdag 22. juli
  • Lørdag 29. juli

Ønsker du å delta, så sender du en mail til Per Gullberg på per@golfhemsedal.no med din påmelding. Husk å gi beskjed om hvilken kursdato du ønsker å delta på.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til golfen.